سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع گل و گیاه آپارتمانی

?

  

معرفی انواع گل و گیاه آپارتمانی

 

گیاهان دارای تنوع بی نظیری در ساختار، شرایط فیزیولوژیکی و اکولوژیکی خود می باشند. این امر در طبقه بندی های صورت گرفته برای انواع گل و گیاه آپارتمانی نیز صادق می باشد. برای تفکیک گیاه های آپارتمانی می توان بر اساس طول دوره روز، نیاز به آفتاب، روز بلند و روز کوتاه بودن و در نهایت شکل ظاهری آنها بهره برد. در این متن کوتاه به معرفی انواع گل و گیاه آپارتمانی بر اساس ساختار ظاهری آنها اقدام خواهیم نمود.

معرفی انواع گل و گیاه آپارتمانی?

خرید گل و گیاه آپارتمانی

گیاهان برگی: این گروه از گیاهان که دارای تنوع بالایی می باشند دارای قدرت مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد محیطی می باشند. گونه های محدودی از این گیاهان را در شرایط آپارتمان ها نگهداری می نمایند. از این میان می توان به کلروفیتوم، والوتا و تیلاندسیا اشاره نمود.

خرید گل گیاه آپارتمانی در کرج

گیاهان پایه بلند: شرایط رشد این گیاهان وابسته به محیط اطراف آن می باشد. در شرایط مساعد این گیاهان گاهی تا 2-3 متر نیز رشد خواهند نمود.

گیاه های ستونی: این نوع از گیاهان به صورت شاخه ای رشد می نماید و در انتهای آنها شاخه های فرعی شکل می گیرد. از این نوع می توان به دیفن باخیا، یوکا، فیکوس الاستیکا و سیتروس اشاره نمود.

خرید گل و گیاه ارزان در کرج

گیاهان بالا رونده: در این گونه نیز رشد به صورت طولی شکل می گیرد و با تکیه بر یک فضای افقی به رشد خود ادامه می دهد. از این میان می توان به گیاهانی نظیر اسکاندسی و فیکوس پومیلا هدرا اشاره نمود.

گیاهان سرخسی: این گیاهان نیز دارای رشدی رونده می باشند. در صورت کشت این گیاه بر روی زمین به صورت عمودی بر روی زمین پخش خواهند شد. بهترین راهکار کشت این گیاه به روش آویزان می باشد. این مدل از کشت در گونه های گلدار سبب زیبایی خارق الوصفی در محیط اطراف ما خواهد شد. از این میان می توان به گیاه بگونیا پندولا اشاره نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

?