سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوهی ثبت آگهی املاک

 

نحوه‌ی ثبت آگهی املاک

مقدمه‌ای بر ثبت آگهی املاک

درگذشته برای خریدوفروش ملک و زمین، آن‌قدر باید به املاکی‌های موجود در سطح شهر رجوع می‌شد تا بالاخره ملک موردنظر را پیدا می‌کردیم. اما به دنبال پیشرفت فضای مجازی، امروزه کافی است تا ملک موردنظر خودرا به همراه مشخصات خاص خودش در گوگل سرچ کنید تا با چندین سایت ثبت آگهی املاک مواجه شوید. وجود اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها کار را برای فروشنده و خریدار آسان نموده است و با این روش تنها با چند کلیک ساده می‌توان به‌سرعت، ملک موردعلاقه خود را خریداری نمود.

چگونگی ثبت آگهی املاک در سایت

برای فروش یک ملک در قدم اول باید به یک سایت معتبر نظیر سایت دیوار مراجعه نمود، سپس با ورود به بخش درج آگهی و قسمت ثبت آگهی املاک، اقدام به درج آگهی ملک خود نمود. یکی از نکاتی که در روند ثبت آگهی باید به آن توجه کرد، قراردادن عکس‌های متنوع از ملک موردنظر است. همچنین ارائه توضیح کاملی از جزئیات ملک و محل دقیق آن به همراه قیمت درست و مناسب می‌تواند، سبب جذب مشتری به آگهی شما شود.

در یک آگهی املاک چه چیزهایی را می‌توان درج کرد؟

·         درج آگهی اجاره مسکن

·         درج آگهی رهن مسکن

·         فروش آپارتمان

·         فروش ویلا

·         فروش مکان‌های اداری و تجاری و مغازه

·         اجاره مکان‌های اداری و تجاری و یا رهن آن‌ها

·         اجاره یا رهن کوتاه مدت

·         پروژه‌های ساخت‌وساز

·         پیش‌فروش خانه

·         پیش‌فروش مغازه و یا فروشگاه

·         فروش زمین کشاورزی و زمین مسکونی در شهر و روستا

سخن آخر

حال‌که با نحوه ثبت آگهی املاک آشنا شدید، بهتر است تا با مراجعه به اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های معتبر آگهی‌های خود را درج نمایید. تا مشتریان پس از مشاهده آن به‌سرعت با شما تماس بگیرند. پس از درج چنین آگهی‌هایی خواهید دید که چگونه سرعت فروش ملک شما بالاتر می‌رود. امیدواریم که راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه کرده باشیم.

 


 

تهاتر

معاوضه خودرو

معاوضه باغ

معاوضه مغازه